Berbuka Puasa Part 2



Hye! hari ni aku nk citer pasal buka puasa, kalau kat rumah aku , wajib ade kuih koleh kacang ,it is my favourite time puase , kuih ni dari luar nmpk hodoh n tak sedap , tapi bila makan , perrrrhhh rase die , nyammm nyamm , kalau mak aku lupe nk beli kuih ni , pkul 6:45 pun aku sggup pergi bazar semate-mate kuih ni , at bazar semestinye aq beli at tmpat sme , org tu pn da twu kuih ap aku nk beli , die da stnbykn kuih ni , sbb biase aq pergi bazar , aq mesti ke gerai tu 1st, n aq ckp at mkcik tu , 'macam biase ea cik' n die pon bungkuskn la kuih ni rm2 , family aku smue da muak ngn kuih ni , aq sorg je ttp suke kuih ni ., terpakse la makan sorg-2 kuih ni ,
Lagipun kat rumah aku , just 5 org je buke , sikitt kan ? abg n kakak aku semue at asrama n kerje jauh , rindu pulk ngn kaurang , haha, Bile agk nye nk berbuke ramai-2 mcm dlu kn?rasa sepi plak rumah aku ni .,
k la bye :)